• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۵۵۵۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۴ - ۱۴:۲۵
شهروندخبرنگار » گزارش مردمی

دریافت وجه مازاد توسط اپراتور پمپ بنزین

شهروند خبرنگاری از دریافت وجه اضافه توسط اپراتور پمپ بنزین به بهانه بنزین زدن گلایه کرده است.

دریافت وجه مازاد توسط اپراتور پمپ بنزین

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، متصدیان جایگاه که برای افراد بنزین می‌زنند طبق قانون نباید مبلغی را مطالبه کنند، اما افراد می‌توانند بابت دریافت این خدمت به آن‌ها انعام دهند.

افراد می‌توانند با شماره‌گیری ۰۹۶۲۷ شکایات خود را مطرح کنند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما: 

سلام. در تاریخ ۵ شهریور ۱۴۰۴، به یک پمپ بنزین واقع در محدوده مرکزی تهران مراجعه کردم و از اپراتور خواستم تا با کارت سوخت خودم برایم ۳۰ لیتر بنزین بزند. ولی بعد از ۳۶ لیتر بنزین زدن، کارت پولم را گرفت و به جای ۵۴ هزار تومن، ۷۰ تومن کارت کشید و مابقی را به عنوان مزد خودش برداشته بود. من اون موقع متوجه اضافه برداشت نشدم، فردای اون روز که رفتم وقتی دلیلش رو پرسیدم آقای اپراتور خیلی خونسرد گفتن که ما اینجا وقتی خودمون بنزین بزنیم یه چیزی هم برای خودمون اضافه تر می کشیم.

لطفا پیگیری کنید و دست این افراد رو از جیب مردم کوتاه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
پیشرفت مناسب طرح ملی جی نف در شهر‌ها و روستاه‌های سمیرم
گرامیداشت شهدای والامقام «پد خندق» در سرفاریاب
ساماندهی مزار ۲۲۷ شهید جنگ رمضان در شهرستان‌های استان تهران
ثبت تورم اجاره در خرداد ۱۴۰۵ پایین‌تر از نرخ تورم عمومی
زمین لرزه در کابل و شماری از ولایات افغانستان
طلاب و روحانیان، همنوا با عزاداران حسینی مسجد اعظم اردبیل
برداشت خوشه‌های طلایی گندم در بشرویه
حال و هوای محرم در اجتماعات شبانه مردم کردستان
مهر تأیید ۱۰۵ نشان ملی و بین المللی بر صنایع دستی لرستان
کلیمانجارو تانزانیا، شاهد تجلی عشق و وفاداری به نهضت حسینی بود
نشست پاسخگویی به دغدغه‌های مردمی
افزایش غلظت گردوخاک در اصفهان
شبکه نسیم با یک رئالیتی‌شوی تازه به استقبال مخاطبان می‌رود
مشخص شدن دستیاران نناد در تیم ملی هندبال مردان ایران
اجتماع شبانه همدلی مردم چهارمحال و بختیاری
تشکیل کمیته‌های ۱۴ گانه ستاد شهرضا گرامیداشت ایام تشییع رهبر شهید
پنهان‌کاری به سبک اروپا
پیش بینی برداشت ۷۰۰۰ تن هندوانه از اراضی خواف
توسعه نیروگاه‌های خورشیدی در بردسکن
«گل بی‌گاه»، «خانه‌ای که ایستاد» و «غول جوجه‌تیغی» از امروز روی آنتن رادیو نمایش
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
پیام عراقچی: شهادت سیدالشهدای انقلاب را نمی‌بخشیم
پخش مسابقه تیم ملی ایران و مصر از شبکه سه سیما 
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد
آغاز به کار ادارات استان فردا شنبه از ۹ صبح
سقف اجاره‌بها در مشهد تعیین شد
قرارگاه خاتم الانبیاء: آمریکا اسرائیل را کنترل نکند پاسخ می‌دهیم
تاخیر دوساعته آغاز بکار ادارات فردا بخاطر بازی فوتبال ایران در جام جهانی
امشب، آغاز پخش فصل سوم «آقای قاضی» از شبکه دو سیما
تاخیر شروع به کار ادارات خوزستان در روز شنبه ۶ تیر
شهادت ۲ نفر در حمله ضد انقلاب به ایست بازرسی بانه
جریمه میلیاردی فروشنده کیف و کفش قاچاق در رشت
تقویم روز و اوقات شرعی ۵ تیر ۱۴۰۵
اعطای وام ۷۵ میلیون تومانی به ۲۲ هزار بازنشسته کشوری در فارس
شنیده‌شدن صدای انفجار در سیریک و قشم
تعویق ۲ ساعته آغاز به کار ادارات مازندران، فردا
با متخلفان آزمون سمپاد برخورد شود  (۶ نظر)
اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب رفع می‌شود  (۳ نظر)
یادگیری رایگان هنرهای سنتی؛ ثبت‌نام دوره‌های تابستانی در شیراز آغاز شد  (۲ نظر)
سقف اجاره‌بها در مشهد تعیین شد  (۲ نظر)
پیام عراقچی: شهادت سیدالشهدای انقلاب را نمی‌بخشیم  (۱ نظر)
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد  (۱ نظر)
قرارگاه خاتم الانبیاء: آمریکا اسرائیل را کنترل نکند پاسخ می‌دهیم  (۱ نظر)
ورود کاروان نظامی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه  (۱ نظر)
واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی  (۱ نظر)
سنای آمریکا به پایان جنگ با ایران رأی داد  (۱ نظر)
روز تاسوعا در کربلا چه گذشت؟  (۱ نظر)
مجوز‌های بی‌ضابطه صنفی، علت ترافیک تبریز  (۱ نظر)
ایران برای گسترش همکاری‌ها با هند آماده است  (۱ نظر)
اعتراف دوباره مارک روته به حمایت ناتو از تجاوز آمریکا به ایران  (۱ نظر)
ایتالیا و رومانی در تجاوز به ایران مسئولیت بین‌المللی دارند  (۱ نظر)